REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG I SPRZEDAŻY ONLINE
Wersja obowiązująca od 06.11.2025
Niniejsze postanowienia nie ograniczają uprawnień konsumenckich wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Interpretacja wątpliwych zapisów następuje na korzyść konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw gwarantowanych przepisami ustawy o prawach konsumenta. Postanowienia umowne mniej korzystne dla konsumenta pozostają bez mocy prawnej, zastępowane odpowiednimi przepisami ustawowymi.
§1 INFORMACJE PODSTAWOWE I KONTAKT
- Platforma handlowa funkcjonuje pod adresem https://ogarnijsieizacznijzyc.pl wraz z wszystkimi podstronami i prowadzona jest przez Właściciela platformy.
- Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące zrealizowanych Zamówień należy kierować do Właściciela platformy wykorzystując poniższe dane:
- kontakt telefoniczny: +48 502 273 002
- korespondencja elektroniczna: agnieszka@ogarnijsieizacznijzyc.pl
- poprzez dostępne formularze kontaktowe w ramach platformy lub funkcję czatu (o ile dostępne), zgodnie z procedurami opisanymi w dalszych częściach niniejszego dokumentu.
- Właścicielem platformy jest:
VISUM Marcin Godlewski
- Siedziba: ul. Chełmońskiego 266, 31-348 Kraków
- NIP: 5482402448
- Zakres działalności: oferowanie kursów szkoleniowych, warsztatów, webinariów, sesji medytacyjnych, technik tappingu oraz pozostałych produktów w formie cyfrowej, dystrybucja książek w formie fizycznej, publikacji elektronicznych oraz nagrań audio
- Komunikacja pomiędzy Nabywcą a Właścicielami platformy może odbywać się poprzez korespondencję elektroniczną, formularze kontaktowe lub funkcje czatu dostępne w ramach platformy (jeśli aktywne). Wymienione środki zapewniają dokumentację pisemnej komunikacji z zachowaniem znaczników czasowych oraz umożliwiają sprawną i efektywną wymianę informacji pomiędzy Nabywcą a przedsiębiorcą.
- Procedury związane z korzystaniem z platformy oraz składaniem Zamówień, ustalaniem i realizacją płatności za Materiały cyfrowe lub Usługi cyfrowe, zawieraniem Kontraktów sprzedażowych dotyczących dostarczenia Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych, uprawnieniami Nabywcy do rezygnacji z Kontraktu oraz procedurami reklamacyjnymi w ramach platformy określają postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Właściciel platformy udostępniają Nabywcy lub Użytkownikowi niniejszy Regulamin bez dodatkowych opłat przed rozpoczęciem korzystania z platformy handlowej. Nabywca może zachować treść Regulaminu w wybranej przez siebie formie, na przykład poprzez zapisanie na nośniku danych lub wydrukowanie.
- Podstawowym warunkiem korzystania z platformy oraz zawarcia Kontraktu sprzedażowego jest zaakceptowanie zapisów niniejszego Regulaminu. Nabywca poprzez akceptację wyraża zgodę na wszystkie postanowienia oraz potwierdza ich zrozumienie i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Właściciel platformy ponoszą odpowiedzialność za zgodność realizowanego świadczenia z zawartą umową.
- W celu uniknięcia nieporozumień, wysłanie przez Nabywcę Zamówienia traktowane jest jako złożenie oferty zgodnie z artykułami 66 i 66¹ Kodeksu cywilnego, której treść uzupełniają zapisy Regulaminu, natomiast Kontrakt zostaje zawarty w momencie dostarczenia Nabywcy potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Właściciela platformy.
- Informacje dotyczące Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych prezentowane na stronach platformy handlowej, szczególnie ich charakterystyki, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty zgodnie z Kodeksem cywilnym, lecz jedynie zaproszenie do zawarcia umowy zgodnie z artykułem 71 Kodeksu cywilnego.
- W trakcie korzystania z platformy zabronione jest dostarczanie informacji o charakterze niezgodnym z prawem, w szczególności zabrania się:
- rozpowszechniania i umieszczania w ramach platformy komunikatów niechcianych (spam);
- dostarczania i przekazywania treści zakazanych przez obowiązujące przepisy, szczególnie w ramach formularzy dostępnych w platformie.
- Wymagane jest:
- Korzystanie z platformy zgodnie z Regulaminem oraz obowiązującymi przepisami prawa;
- Korzystanie z platformy w sposób niepowodujący zakłóceń jej funkcjonowania;
- Wykorzystywanie wszelkich treści zamieszczonych na stronach platformy wyłącznie do celów osobistego użytku, zgodnie z udzieloną licencją.
- Niedozwolone jest wykorzystywanie zasobów i funkcjonalności platformy handlowej w celu prowadzenia przez Nabywcę działalności naruszającej interesy Właściciela platformy. Szczególnie zakazana jest odsprzedaż Towarów osobom trzecim zamawianych za pośrednictwem platformy bez zgody Właściciela platformy.
- Nabywca nie może realizować zakupów anonimowo, pod pseudonimem lub podając nieprawdziwe dane osobowe.
- W celu likwidacji konta Nabywcy należy w formie pisemnej lub poprzez korespondencję elektroniczną poinformować platformę o zamiarze jego usunięcia.
§2 SŁOWNIK POJĘĆ
Terminy wykorzystywane w Regulaminie oznaczają:
Właściciel platformy lub Administrator – VISUM Marcin Godlewski, NIP: 5482402448, z siedzibą przy ul. Chełmońskiego 266, 31-348 Kraków.
Nabywca lub Użytkownik – osoba fizyczna, podmiot prawny lub jednostka organizacyjna niebędąca podmiotem prawnym, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach platformy i realizująca zakupy za pośrednictwem platformy.
Konsument – osoba fizyczna zawierająca z Właścicielem platformy umowę w ramach platformy, której przedmiot nie pozostaje w bezpośrednim związku z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca uprawniony do ochrony konsumenckiej – Przedsiębiorca realizujący zamówienia Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych powiązanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, lecz niemających dla niego charakteru zawodowego, zgodnie z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta.
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, podmiot prawny i jednostka organizacyjna niebędąca podmiotem prawnym, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, korzystająca z platformy, a niebędąca Przedsiębiorcą uprawnionym do ochrony konsumenckiej.
Konto – konto Nabywcy lub Użytkownika utworzone na platformie internetowej.
Regulamin – niniejszy Regulamin platformy, określający również warunki korzystania z usług świadczonych przez Właściciela platformy.
Platforma handlowa lub Platforma – platforma handlowa dostępna pod adresem https://ogarnijsieizacznijzyc.pl oraz na odpowiednich jej podstronach lub stronach docelowych, za pośrednictwem której Nabywca może realizować Zamówienia i zakupy określonych Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych.
Usługa cyfrowa – usługa umożliwiająca Nabywcy: wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w formie cyfrowej, albo wspólne wykorzystywanie danych w formie cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, albo inne formy interakcji za pomocą danych w formie cyfrowej.
Materiały cyfrowe – dane wytwarzane i dostarczane w formie cyfrowej.
Kontrakt sprzedażowy – umowa sprzedaży dostarczenia Materiałów cyfrowych lub Usługi cyfrowej zawarta pomiędzy Właścicielem platformy a Nabywcą za pośrednictwem platformy.
Procesor płatności – podmioty obsługujące transakcje elektroniczne, w tym:
- PayU S.A. ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, NIP: 779-23-08-495
- Stripe – United States South San Francisco 354 Oyster Point Blvd
- PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (R.C.S. Luxembourg B 118349)
- Revolut Ltd – 7 Westferry Circus, Canary Wharf, London, England, E14 4HD
Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
§3 WYMAGANIA TECHNICZNE MINIMUM
- Nabywca może korzystać z udostępnionych funkcjonalności platformy handlowej w sposób zgodny z Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w sposób niepowodujący zakłóceń funkcjonowania platformy handlowej oraz innych Nabywców.
- Do wykorzystania platformy, w tym przeglądania asortymentu platformy oraz składania Zamówień na Materiały cyfrowe lub Usługi cyfrowe wymagane są:
- dostęp do sieci Internet o minimalnej przepustowości 5 Mb/s (rekomendowane 10 Mb/s dla treści wideo wysokiej jakości);
- urządzenie końcowe: komputer stacjonarny, laptop, tablet lub smartfon z systemem operacyjnym:
- Windows 10 lub nowszy,
- macOS 10.14 lub nowszy,
- iOS 13 lub nowszy,
- Android 8.0 lub nowszy;
- właściwie skonfigurowana, aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca pliki typu cookies, JavaScript oraz zabezpieczenia SSL/TLS:
- Google Chrome w wersji 100 lub nowszej,
- Mozilla Firefox w wersji 100 lub nowszej,
- Safari w wersji 14 lub nowszej,
- Microsoft Edge w wersji 100 lub nowszej;
- aktywne i właściwie skonfigurowane konto poczty elektronicznej (Właściciel platformy zalecają, aby Nabywca sprawdził, czy wiadomości z domeny ogarnijsieizacznijzyc.pl nie trafiają do foldera „spam”);
- dla treści wideo: rozdzielczość ekranu minimum 1280×720 pikseli (rekomendowane 1920×1080 lub wyższa);
- dla webinariów na żywo: stabilne łącze internetowe o minimalnej przepustowości 10 Mb/s, zainstalowana najnowsza wersja przeglądarki oraz włączona obsługa multimediów;
- w przypadku niektórych Produktów cyfrowych oraz Usług może być wymagane zainstalowanie dodatkowego oprogramowania, w szczególności:
- czytnika plików PDF (np. Adobe Acrobat Reader) dla publikacji elektronicznych,
- odtwarzacza multimediów (wbudowany w przeglądarkę lub system) dla nagrań audio i wideo,
- oprogramowania do wideokonferencji (Zoom, Google Meet) dla konsultacji indywidualnych – szczegóły zostaną podane w opisie usługi.
- Właściciel platformy zapewniają środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Nabywców oraz przez nieuprawnione osoby trzecie.
- Właściciel platformy podejmują odpowiednie działania w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania platformy oraz dostępności technicznych minimum 98% czasu w skali miesiąca, z wyłączeniem przerw technicznych niezbędnych do konserwacji systemu, o których Nabywcy zostaną poinformowani z minimum 24-godzinnym wyprzedzeniem.
- W przypadku problemów technicznych uniemożliwiających korzystanie z zakupionych Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych, Nabywca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym Właściciela platformy, przesyłając szczegółowy opis problemu na adres agnieszka@ogarnijsieizacznijzyc.pl, co umożliwi podjęcie działań naprawczych lub przedłużenie okresu dostępu w przypadku usług czasowych.
§4 DOSTĘPNE MATERIAŁY CYFROWE I USŁUGI CYFROWE
- W platformie dostępne są następujące Materiały cyfrowe i/lub Usługi cyfrowe:
- Szkolenia online
- Publikacje elektroniczne
- Nagrania audio
- Książki (dostawa fizyczna)
- Webinaria i szkolenia
- Sesje medytacyjne i techniki tappingu
- Konsultacje indywidualne
- Nabywca może także zamówić indywidualnie Materiały cyfrowe lub Usługi cyfrowe na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie oraz na zasadach opisanych w niniejszym regulaminie.
- Specyfika Materiałów cyfrowych lub Usługi cyfrowej oraz cechy charakterystyczne znajdują się w opisie w platformie. Właściciel platformy informują także o tym, czy konkretna cecha odbiega od wymogów zgodności z Kontraktem, a także o środowisku cyfrowym, z którym dany Materiał cyfrowy lub Usługa cyfrowa są kompatybilne.
- Właściciel platformy dokładają wszelkich starań, aby Materiały cyfrowe i Usługi cyfrowe były zgodne z najwyższymi standardami, a tym samym z Kontraktem zawartym z Nabywcą. W tym celu dbają o ich jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność, dostępność wsparcia technicznego, właściwy i konkretny opis oferty oraz zapewniają ich aktualizacje, jeśli jest to konieczne.
- Właściciel platformy mogą prowadzić sprzedaż Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych, do których dostęp możliwy jest wyłącznie po opłaceniu i zarejestrowaniu się na platformie szkoleniowej zakładając Konto Nabywcy.
- Dostęp do zakupionych Materiałów cyfrowych na platformie szkoleniowej jest zróżnicowany w zależności od rodzaju produktu:
- Kursy VOD (video on demand): dostęp przez okres 12 miesięcy od daty zakupu. Po upływie tego okresu dostęp do materiałów wygasa automatycznie;
- E-booki i audiobooki: możliwość jednorazowego pobrania plików na urządzenie Nabywcy, bez ograniczeń czasowych – pliki pozostają w posiadaniu Nabywcy na stałe;
- Webinaria i szkolenia na żywo: dostęp w konkretnym terminie wskazanym w opisie produktu, ewentualnie z dostępem do nagrania przez okres wskazany w opisie;
- Inne produkty: zgodnie z okresem dostępu wskazanym w opisie produktu.
- W przypadku kursów VOD z dostępem czasowym, Nabywca zostanie poinformowany o zbliżającym się terminie wygaśnięcia dostępu z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres podany przy rejestracji. Informacja o pozostałym czasie dostępu jest również widoczna w Koncie Nabywcy na platformie.
- Po wygaśnięciu okresu dostępu do kursów VOD, Nabywca może wykupić odnowienie dostępu na kolejny okres zgodnie z aktualnym cennikiem platformy, o ile dany kurs jest nadal dostępny w ofercie.
- Właściciel platformy w swojej ofercie posiadają również możliwość przeprowadzenia konsultacji indywidualnych telefonicznie lub online za pośrednictwem platform wideokonferencyjnych.
- Konsultacje są udzielane na podstawie przesłanych przez Nabywcę drogą elektroniczną informacji na adres e-mail agnieszka@ogarnijsieizacznijzyc.pl. Termin konsultacji ustalany jest indywidualnie z Nabywcą po dokonaniu płatności, w terminie do 14 dni roboczych od złożenia zamówienia, chyba że Nabywca wskaże termin późniejszy.
- Pojedyncza konsultacja indywidualna trwa od 60 do 90 minut, o ile opis usługi nie stanowi inaczej. W przypadku spóźnienia Nabywcy, czas konsultacji ulega odpowiedniemu skróceniu bez obniżenia ceny. Nabywca ma prawo przełożyć termin konsultacji jednokrotnie, pod warunkiem powiadomienia o tym minimum 24 godziny przed umówionym terminem.
- Konsultacje indywidualne mają charakter usług świadczonych w oznaczonym terminie i dla oznaczonej osoby. Ze względu na ich charakter, po rozpoczęciu świadczenia nie podlegają zwrotowi. Niestawiennictwo Nabywcy na umówionej konsultacji bez wcześniejszego powiadomienia traktowane jest jako wykonanie usługi i nie uprawnia do zwrotu środków.
- Zakup pakietu konsultacji oznacza zawarcie jednej umowy obejmującej całość świadczenia określoną liczbę sesji. Wykorzystanie części pakietu nie uprawnia do odstąpienia od umowy w stosunku do jego niewykorzystanej części. Pakiety konsultacji są ważne przez 12 miesięcy od daty zakupu, chyba że opis pakietu stanowi inaczej.
§5 AKTUALIZACJE MATERIAŁÓW CYFROWYCH I USŁUG CYFROWYCH
- Właściciel platformy zapewniają aktualizacje Materiałów cyfrowych i Usług cyfrowych w następujących przypadkach:
- gdy aktualizacja jest niezbędna dla zachowania zgodności Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych z Kontraktem sprzedażowym;
- gdy aktualizacja została wskazana w opisie produktu lub Nabywca może jej rozsądnie oczekiwać w świetle charakteru i przeznaczenia Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych;
- gdy aktualizacja jest konieczna ze względu na zmiany w przepisach prawa lub wymogi bezpieczeństwa cyfrowego.
- W przypadku Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych dostarczanych jednorazowo, Właściciel platformy zapewniają aktualizacje przez okres dwóch lat od dostarczenia, chyba że z opisu produktu wynika inny okres lub że ze względu na charakter i cenę Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych konsument nie może rozsądnie oczekiwać aktualizacji.
- W przypadku Usług cyfrowych dostarczanych w sposób ciągły przez oznaczony czas, Właściciel platformy zapewniają aktualizacje przez cały okres świadczenia usługi.
- Nabywca zostanie poinformowany o dostępności aktualizacji w jeden z następujących sposobów:
- za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres podany przy rejestracji;
- poprzez powiadomienie w ramach Konta Nabywcy na platformie;
- poprzez automatyczną aktualizację treści dostępnych na platformie szkoleniowej z pozostawieniem komunikatu o wprowadzonych zmianach.
- Aktualizacje mają charakter automatyczny dla treści dostępnych online na platformie szkoleniowej. W przypadku Materiałów cyfrowych pobieranych lokalnie przez Nabywcę, Nabywca zostanie poinformowany o dostępności nowej wersji z instrukcją jej pobrania.
- Nabywca zobowiązany jest zainstalować lub pobrać udostępnione aktualizacje w rozsądnym terminie, nie dłuższym niż 30 dni od otrzymania powiadomienia o ich dostępności. Brak instalacji aktualizacji przez Nabywcę może skutkować niemożnością korzystania z pełnej funkcjonalności Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych lub wystąpieniem niezgodności z Kontraktem, za które Właściciel platformy nie ponoszą odpowiedzialności.
- Aktualizacje nie zmieniają podstawowych funkcjonalności Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych, za które Nabywca zapłacił, chyba że zmiana jest konieczna dla zachowania zgodności z Kontraktem lub wynika z obowiązujących przepisów prawa.
- Historia zmian i zakres wprowadzonych aktualizacji będzie dostępna w opisie produktu na platformie oraz w dedykowanej sekcji „Aktualizacje” w ramach Konta Nabywcy (jeśli dotyczy).
§6 SPRZEDAŻ PRZEDPREMIEROWA
- Właściciel platformy mogą również prowadzić sprzedaż przedpremierową wybranych Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych.
- Sprzedaż przedpremierowa umożliwia złożenie Zamówienia przed oficjalną premierą Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych w cenie promocyjnej, zazwyczaj niższej niż cena docelowa.
- Sprzedażą przedpremierową mogą zostać objęte Materiały cyfrowe lub Usługi cyfrowe nowe i charakteryzujące się ograniczoną dostępnością, lub takie, które dopiero pojawią się w platformie.
- Termin dostępności Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych objętych sprzedażą przedpremierową znajduje się w ich opisie. W przypadku opóźnienia w udostępnieniu produktu powyżej 7 dni od deklarowanego terminu, Nabywca ma prawo do odstąpienia od umowy z pełnym zwrotem wpłaconych środków.
- Sprzedaż przedpremierowa może być łączona z innymi promocjami, chyba że inaczej zastrzeżono w opisie danej sprzedaży przedpremierowej.
- Zakupione podczas sprzedaży przedpremierowej Materiały cyfrowe lub Usługi cyfrowe są realizowane w kolejności dokonanych Zamówień.
§7 PROMOCJE, KODY RABATOWE I OFERTY SPECJALNE
- Właściciel platformy może prowadzić działania promocyjne, w ramach których oferuje Materiały cyfrowe lub Usługi cyfrowe w obniżonych cenach lub udziela kodów rabatowych (kuponów) uprawniających do zakupu w preferencyjnych warunkach.
- Informacje o aktualnie obowiązujących promocjach są publikowane na platformie internetowej, w mediach społecznościowych, podczas webinariów oraz w komunikacji e-mailowej z Nabywcami (newsletter).
- Zasady stosowania kodów rabatowych:
- Kod rabatowy należy wpisać w polu “Kod kuponu” w procesie składania zamówienia przed dokonaniem płatności;
- Po zastosowaniu kodu rabatowego cena produktu zostaje automatycznie obniżona o wartość rabatu, a ostateczna kwota do zapłaty jest widoczna w podsumowaniu zamówienia przed finalizacją zakupu;
- Każdy kod rabatowy ma określony okres ważności wskazany w komunikacji promocyjnej. Po upływie terminu ważności kod przestaje działać i nie może zostać zastosowany;
- Kody rabatowe mogą być jednorazowe (jednorazowe użycie na jedno zamówienie) lub wielokrotnego użytku, w zależności od warunków konkretnej promocji;
- O ile w warunkach promocji nie zastrzeżono inaczej, jeden kod rabatowy może zostać użyty tylko raz przez jednego Nabywcę;
- Kody rabatowe mogą mieć ograniczenia co do produktów, do których się odnoszą (np. tylko wybrane kursy, tylko konsultacje). Informacja o ograniczeniach jest podana w komunikacji promocyjnej.
- Łączenie promocji i kodów rabatowych:
- Zasadniczo nie można łączyć kilku kodów rabatowych w jednym zamówieniu – system przyjmuje tylko jeden kod rabatowy na zamówienie;
- Właściciel platformy może w szczególnych przypadkach zezwolić na łączenie promocji, o czym wyraźnie informuje w warunkach konkretnej akcji promocyjnej;
- Rabaty procentowe są zawsze liczone od pierwotnej ceny produktu widocznej na platformie, nie od już obniżonej ceny w ramach innej promocji.
- Promocje po webinariach i wydarzeniach:
- Podczas webinariów, szkoleń na żywo lub innych wydarzeń organizowanych przez Właściciela platformy mogą być udostępniane specjalne kody rabatowe dla uczestników;
- Kody te zazwyczaj są ograniczone czasowo (np. ważne 24-72 godziny po zakończeniu wydarzenia) i mogą dotyczyć wybranych produktów powiązanych tematycznie z wydarzeniem;
- Warunki i ograniczenia dotyczące kodów powebinarowych są zawsze komunikowane podczas wydarzenia lub w wiadomości follow-up wysłanej do uczestników.
- Odstąpienie od umowy przy produktach zakupionych na promocji:
- Prawo odstąpienia od umowy przysługuje Nabywcy na takich samych zasadach jak przy produktach w regularnej cenie, zgodnie z §12 niniejszego Regulaminu;
- W przypadku odstąpienia od umowy dotyczącej produktu zakupionego z kodem rabatowym, zwrot środków następuje w wysokości faktycznie zapłaconej ceny (czyli ceny po rabacie), nie ceny regularnej;
- Po odstąpieniu od umowy kod rabatowy nie jest przywracany do ponownego użycia, chyba że był to kod wielokrotnego użytku i nie upłynął jego termin ważności.
- Warunki szczególne promocji:
- Właściciel platformy zastrzega sobie prawo do weryfikacji prawidłowości użycia kodu rabatowego, w szczególności w przypadku podejrzenia nadużycia lub naruszenia warunków promocji;
- W przypadku wykrycia nieprawidłowości (np. wielokrotne użycie kodu jednorazowego poprzez zakładanie wielu kont), Właściciel platformy ma prawo anulować zamówienie i odmówić realizacji transakcji lub zażądać dopłaty do regularnej ceny;
- Promocje nie mają zastosowania do zamówień złożonych przed ogłoszeniem promocji, chyba że Właściciel platformy wyraźnie postanowi inaczej;
- Właściciel platformy zastrzega sobie prawo do zmiany warunków promocji lub jej wcześniejszego zakończenia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, o czym poinformuje na platformie.
§8 REALIZACJA I SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Nabywca może dokonać zakupu Materiałów cyfrowych lub Usługi cyfrowej poprzez ich wybór z poziomu odpowiedniej podstrony platformy.
- Po dokonaniu wyboru Materiałów cyfrowych lub Usługi cyfrowej celem dokonania zakupu Nabywca powinien podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach platformy.
- Nabywca ma możliwość wpisania kodu promocyjnego, jeśli taki posiada w polu o nazwie „Kod kuponu”.
- Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Nabywcę w formularzach następujących danych:
- imienia i nazwiska oraz opcjonalnie nazwy firmy
- adresu (kraj, ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto)
- numeru telefonu
- adresu e-mail
- akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenie okienka
- wyrażenie zgody na realizację Zamówienia przez platformę poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”
- W procesie składania Zamówienia Nabywca obowiązany jest także dokonać wyboru co do formy płatności za zamówione Materiały cyfrowe lub Usługi cyfrowe.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę” – Nabywca ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w zakresie wybranych przez siebie Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych.
- Nabywca, dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”, ma świadomość, iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Właścicielowi platformy zapłaty.
- Po złożeniu Zamówienia Nabywca otrzymuje automatyczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany adres e-mail, co oznacza zawarcie Kontraktu sprzedażowego. Potwierdzenie zawiera podsumowanie zamówienia, dane Właściciela platformy będącego stroną umowy oraz informacje o prawie odstąpienia od umowy (jeśli przysługuje).
§9 FORMY PŁATNOŚCI I CENY
- Ceny podane w platformie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Właściciel platformy nie stosują mechanizmów indywidualnego dostosowywania cen w platformie na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
- Nabywca może wybrać następujące formy płatności za zamówione Materiały cyfrowe lub Usługi cyfrowe:
- przelew bankowy
- przelew elektroniczny
- karta płatnicza
- płatność ratalna (za pośrednictwem odpowiednich banków)
- za pomocą Google Pay
- PayPal
- płatności mobilne, w tym BLIK
- Do każdego Zamówienia wystawiany jest dokument zakupu tj. faktura w wersji elektronicznej, która zostaje przesłana do Nabywcy automatycznie na podany adres e-mail, na co Nabywca niniejszym wyraża zgodę. Jeśli Nabywca nie otrzyma faktury w ciągu 48 godzin od dokonania zakupu, jest zobowiązany do powiadomienia sprzedającego o jej braku na adres agnieszka@ogarnijsieizacznijzyc.pl.
- W przypadku wybrania przelewu bankowego tradycyjnego, Nabywca zobowiązany jest dokonać płatności w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. Brak płatności w tym terminie skutkuje automatycznym anulowaniem zamówienia.
§10 DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW I USŁUG CYFROWYCH
- Właściciel platformy dostarczają Nabywcy Materiały cyfrowe lub Usługę cyfrową niezwłocznie po zawarciu Kontraktu i zaksięgowaniu płatności, chyba że coś innego zostało wyraźnie zawarte w opisie lub ofercie Materiałów cyfrowych lub Usługi cyfrowej.
- Materiały cyfrowe uważa się za dostarczone w chwili, gdy Materiały cyfrowe lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do Materiałów cyfrowych zostały udostępnione Nabywcy lub urządzeniu fizycznemu bądź wirtualnemu wybranemu przez Nabywcę w tym celu.
- Usługę cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Nabywca lub fizyczne lub wirtualne urządzenie, które Nabywca wybrał samodzielnie w tym celu, uzyskali do niej dostęp.
- Właściciel platformy przesyłają Nabywcy wiadomość e-mail, w której zamieszczają klikalny, aktywny link do Materiałów cyfrowych lub Usługi cyfrowej wraz z instrukcją, lub dostarczają instrukcję pobrania Materiałów cyfrowych lub Usługi cyfrowej, lub dane dostępowe do platformy szkoleniowej (login i hasło).
- W przypadku problemów z dostępem do zakupionych Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych, Nabywca jest zobowiązany niezwłocznie skontaktować się z Właścicielami platformy na adres agnieszka@ogarnijsieizacznijzyc.pl w celu uzyskania wsparcia technicznego.
§9 WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII SZTUCZNEJ INTELIGENCJI
- Właściciel platformy wykorzystuje narzędzia Sztucznej Inteligencji (SI) w następujących celach:
- Optymalizacja wyszukiwania Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych poprzez algorytmy rekomendacji, które sugerują treści na podstawie historii przeglądania i zakupów (tylko dla zalogowanych użytkowników);
- Analiza danych w celu ulepszania platformy i działań marketingowych, w tym analiza statystyk oglądalności treści i popularności produktów w formie zagregowanej, bez identyfikacji poszczególnych Nabywców;
- Wykrywanie i zapobieganie nadużyciom, w tym identyfikacja podejrzanych transakcji i ochrona przed spamem w formularzach kontaktowych;
- Generowanie treści marketingowych i opisów Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych, przy czym wszystkie treści są weryfikowane przez pracowników przed publikacją;
- Wspomaganie procesu tworzenia treści edukacyjnych i materiałów szkoleniowych.
- Systemy SI wykorzystywane przez Właściciela platformy obejmują:
- Google Gemini – do generowania i optymalizacji treści marketingowych;
- Anthropic Claude – do analizy i tworzenia materiałów edukacyjnych;
- OpenAI ChatGPT – do generowania opisów produktów i treści pomocniczych;
- Algorytmy rekomendacji oparte na analizie behawioralnej użytkowników;
- Systemy wykrywania fraudu świadczone przez procesorów płatności.
- Dane Nabywcy nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany prowadzący do podjęcia decyzji wywołującej skutki prawne dla Nabywcy lub w podobny sposób istotnie wpływającej na jego sytuację, w tym również w formie profilowania w rozumieniu RODO. Oznacza to, że Administrator nie będzie podejmować automatycznych decyzji dotyczących cen, dostępności produktów, akceptacji zamówień lub innych kwestii istotnie wpływających na prawa i wolności Nabywcy.
- Nabywca ma prawo do:
- uzyskania jasnych i zrozumiałych informacji o tym, w jaki sposób SI jest wykorzystywana w platformie;
- niepodlegania decyzjom opartym wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, jeśli taka decyzja istotnie wpływa na jego prawa lub obowiązki;
- zgłaszania zastrzeżeń lub reklamacji dotyczących działania systemów SI na adres agnieszka@ogarnijsieizacznijzyc.pl;
- żądania wyłączenia rekomendacji opartych na SI poprzez zmianę ustawień w swoim Koncie lub zgłoszenie takiego żądania do Właściciela platformy;
- uzyskania interwencji ludzkiej w przypadku, gdy system SI popełnił błąd lub Nabywca nie zgadza się z jego działaniem.
- Właściciel platformy nie przekazuje danych osobowych Nabywców do zewnętrznych dostawców systemów SI w sposób, który umożliwiałby ich wykorzystanie do treningu modeli SI. Dane są przetwarzane wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji celów określonych w punkcie 1 niniejszego paragrafu.
§12 PROCEDURY REKLAMACYJNE
- Właściciel platformy ponoszą odpowiedzialność za brak zgodności z Kontraktem Materiałów cyfrowych lub Usługi cyfrowej w następujący sposób:
- W przypadku Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych dostarczanych jednorazowo lub w częściach – odpowiedzialność dotyczy niezgodności, która istniała w chwili ich dostarczenia i ujawniła się w ciągu dwóch lat od tej chwili;
- W przypadku Usług cyfrowych dostarczanych w sposób ciągły – odpowiedzialność dotyczy każdej niezgodności, która wystąpi lub ujawni się w czasie, w którym zgodnie z Kontraktem usługa ma być dostarczana.
- Jeżeli Materiały cyfrowe lub Usługa cyfrowa są niezgodne z Kontraktem, Nabywca może żądać doprowadzenia do ich zgodności z Kontraktem. Właściciel platformy mogą odmówić doprowadzenia do zgodności, jeżeli jest to niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów.
- Jeżeli doprowadzenie do zgodności z Kontraktem jest niemożliwe lub wymaga nadmiernych kosztów, Nabywca może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Kontraktu, chyba że niezgodność jest nieistotna.
- Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Nabywcy (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), numer zamówienia, szczegółowy opis niezgodności z Kontraktem oraz żądania związane z reklamacją (doprowadzenie do zgodności, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).
- Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail Właściciela platformy: agnieszka@ogarnijsieizacznijzyc.pl lub w formie pisemnej na adresy wskazane w §1 ust. 3 niniejszego Regulaminu. Nabywca może skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
- Właściciel platformy ustosunkują się do kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia otrzymania reklamacji i poinformują Nabywcę o dalszym postępowaniu. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Właściciel platformy podejmą działania naprawcze niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia uznania reklamacji, chyba że zgodzą się z Nabywcą na inny termin.
- Jeżeli Właściciel platformy nie ustosunkują się do reklamacji w terminie 14 dni, uważa się, że reklamację uznali za uzasadnioną.
- Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na adres e-mail Nabywcy podany w reklamacji lub w sposób wskazany przez Nabywcę w reklamacji.
§11 REZYGNACJA Z KONTRAKTU
- Nabywcy będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą uprawnionym do ochrony konsumenckiej przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Nabywca musi poinformować Właściciela platformy o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie należy przesłać na adres e-mail agnieszka@ogarnijsieizacznijzyc.pl lub w formie pisemnej na adres wskazany w §1 ust. 3 niniejszego Regulaminu.
- Nabywca może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, że Nabywca wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Właściciel platformy ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Nabywcy o odstąpieniu od umowy, zwrócić Nabywcy wszystkie dokonane przez niego płatności. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Nabywcę użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Nabywca wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Nabywcy w następujących przypadkach:
- o świadczenie usług, za które Nabywca jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Właściciel platformy wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Nabywcy, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Właściciel platformy nie sprawuje kontroli;
- o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Nabywca jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Właściciel platformy rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Nabywcy, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.
- Procedura wyrażania zgody na natychmiastowe świadczenie i utratę prawa odstąpienia:
W przypadku Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych dostarczanych bez nośnika materialnego, które umożliwiają natychmiastowy dostęp po dokonaniu płatności, w procesie składania zamówienia Nabywca będzie zobowiązany do:
- zaznaczenia odrębnego pola wyboru (checkbox) wyrażającego wyraźną zgodę na rozpoczęcie świadczenia przed upływem 14-dniowego terminu odstąpienia od umowy;
- zaznaczenia odrębnego pola wyboru (checkbox) potwierdzającego, że Nabywca został poinformowany o utracie prawa odstąpienia od umowy po rozpoczęciu świadczenia i przyjmuje to do wiadomości.
Bez zaznaczenia obu powyższych pól wyboru, Nabywca nie będzie mógł sfinalizować zamówienia. Zaznaczenie tych pól jest równoznaczne z wyrażeniem świadomej i dobrowolnej zgody na natychmiastowe świadczenie oraz przyjęciem do wiadomości konsekwencji w postaci utraty prawa odstąpienia od umowy.
- ZAMÓWIENIA ŁĄCZONE (PRODUKTY CYFROWE + KONSULTACJE):
Zasada oceny dla każdego produktu osobno:
W przypadku gdy Nabywca składa jedno zamówienie obejmujące różne rodzaje produktów lub usług (np. nagranie VOD + konsultacja indywidualna, e-book + webinar), prawo odstąpienia od umowy ocenia się dla każdego produktu lub usługi osobno, zgodnie z ich charakterem i momentem rozpoczęcia świadczenia.
Przykład praktyczny:
Nabywca zamawia jednocześnie: (1) dostęp do kursu online VOD oraz (2) konsultację indywidualną. Po zaznaczeniu wymaganych checkboxów i dokonaniu płatności:
- Otrzymuje natychmiastowy dostęp do kursu VOD – w tym momencie traci prawo odstąpienia od tej części zamówienia (kurs VOD), ponieważ rozpoczęto świadczenie za jego zgodą;
- Umawia termin konsultacji na przykład za 7 dni – w tym okresie (do momentu przeprowadzenia konsultacji) nadal przysługuje mu prawo odstąpienia od tej części zamówienia (konsultacja);
- Po przeprowadzeniu konsultacji – traci prawo odstąpienia również od tej części zamówienia.
Częściowe odstąpienie i zwrot środków:
Jeżeli Nabywca odstępuje tylko od części zamówienia (np. od niezrealizowanej jeszcze konsultacji, ale nie od już udostępnionego VOD), zwrot płatności będzie proporcjonalny i obejmie tylko wartość tej części zamówienia, od której Nabywca mógł skutecznie odstąpić. Właściciel platformy dokona zwrotu kwoty odpowiadającej cenie produktu lub usługi, od której Nabywca odstąpił, pomniejszonej o wartość już wykonanych świadczeń.
Moment utraty prawa odstąpienia dla poszczególnych produktów:
- Kursy VOD, e-booki, nagrania audio: moment udostępnienia dostępu i rozpoczęcia pobierania/odtwarzania;
- Konsultacje indywidualne, sesje medytacyjne: moment faktycznego przeprowadzenia sesji (nie moment umówienia terminu);
- Webinaria na żywo: moment rozpoczęcia transmisji webinaru;
- Książki fizyczne: standardowy 14-dniowy okres odstąpienia bez ograniczeń (produkt fizyczny).
- W przypadku gdy Nabywca odstępuje od umowy po rozpoczęciu świadczenia, ale przed jego pełnym wykonaniem (na podstawie wyrażonej zgody), jest zobowiązany do zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwota do zapłaty jest proporcjonalna do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny. W takim przypadku Właściciel platformy zwróci Nabywcy pozostałą kwotę pomniejszoną o wartość już wykonanej części świadczenia.
- W przypadku usług konsultacyjnych, warsztatów, sesji medytacyjnych i innych usług świadczonych w oznaczonym terminie, prawo odstąpienia nie przysługuje od momentu świadczenia usługi, po wyrażeniu zgody określonej w punkcie 6 powyżej i po umówieniu konkretnego terminu realizacji usługi.
- W przypadku zakupu pakietu usług (np. kilku konsultacji), wykorzystanie choćby jednej usługi z pakietu po wyrażeniu zgody na rozpoczęcie świadczenia oznacza utratę prawa odstąpienia od umowy w stosunku do całego pakietu, zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta.
§14 PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I LICENCJONOWANIE
- Materiały cyfrowe oraz Usługi cyfrowe świadczone przez Właściciela platformy, dostępne w platformie, treści, teksty, logo, zdjęcia, nazwy firm, znaki towarowe mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r., podlegają ochronie prawnej i stanowią własność intelektualną Właściciela platformy i/lub osób trzecich będących ich właścicielami/autorami.
- Właściciel platformy udzielają Nabywcy niewyłącznej, nieprzenoszalnej, nieodpłatnej licencji na korzystanie z Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych na następujących zasadach:
- Zakres terytorialny: świat;
- Okres licencji:
- dla Materiałów cyfrowych z dostępem bezterminowym – bezterminowo od daty dostarczenia,
- dla Materiałów cyfrowych z dostępem czasowym – na okres wskazany w opisie produktu,
- dla Usług cyfrowych świadczonych ciągle – przez cały okres świadczenia usługi;
- Pola eksploatacji:
- utrwalanie Materiałów cyfrowych wyłącznie w pamięci urządzeń należących do Nabywcy (komputer, tablet, smartfon) w celu osobistego użytku,
- zwielokrotnianie Materiałów cyfrowych wyłącznie w celu wykonania jednej kopii zapasowej dla własnego użytku,
- odtwarzanie Materiałów cyfrowych (nagrania audio, wideo) wyłącznie dla celów własnego użytku osobistego,
- dostęp do Usług cyfrowych za pośrednictwem konta Nabywcy na platformie,
- korzystanie z Materiałów cyfrowych i Usług cyfrowych wyłącznie w celach niekomercyjnych, osobistych, związanych z własnym rozwojem osobistym i edukacją.
- Wykluczenia: Licencja nie obejmuje prawa do:
- udzielania sublicencji osobom trzecim,
- przenoszenia licencji na inne osoby,
- publicznego odtwarzania, wyświetlania lub wykonywania,
- wykorzystywania w celach komercyjnych lub zarobkowych,
- rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie,
- modyfikacji, przetwarzania lub tworzenia utworów pochodnych,
- usuwania oznaczeń identyfikujących autora lub Właściciela platformy.
- Zakazane jest w szczególności, zarówno co do całości Materiałów cyfrowych lub Usługi cyfrowej, jak i ich części, bez wyraźnej pisemnej zgody Właściciela platformy:
- udostępnianie i prezentowanie ich osobom trzecim, w tym publikowanie w internecie, udostępnianie w sieciach peer-to-peer, przesyłanie osobom trzecim;
- publikowanie niezależnie od formy publikacji, z wyjątkiem publikacji dozwolonej w instrukcji lub komentarzach towarzyszących Materiałom cyfrowym lub Usługom cyfrowym;
- kopiowanie, powielanie na potrzeby inne niż własny użytek osobisty, w tym w szczególności kopiowanie w celach komercyjnych;
- wypożyczanie lub wynajem;
- wykorzystywanie do szkolenia modeli sztucznej inteligencji lub innych systemów uczenia maszynowego;
- dekompilacja, inżynieria wsteczna lub inne działania mające na celu uzyskanie kodu źródłowego (jeśli dotyczy).
- Naruszenie postanowień niniejszego paragrafu skutkuje wygaśnięciem licencji oraz może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną Nabywcy zgodnie z przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz Kodeksu cywilnego.
- W przypadku wykrycia nieautoryzowanego rozpowszechniania Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych przez Nabywcę, Właściciel platformy zastrzegają sobie prawo do dochodzenia odszkodowania oraz zablokowania dostępu Nabywcy do platformy i wszystkich zakupionych treści bez zwrotu uiszczonych płatności.
§15 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO Administratorem danych osobowych Nabywcy są:
- VISUM Marcin Godlewski, NIP: 5482402448, z siedzibą przy ul. Chełmońskiego 266, 31-348 Kraków
Kontakt z Administratorem: agnieszka@ogarnijsieizacznijzyc.pl
- W przypadku gdy Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, kontakt z Inspektorem możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail wskazanego w Polityce prywatności.
- Osoby upoważnione do przetwarzania danych:
Administrator informuje, że dostęp do danych osobowych Nabywców mają następujące osoby działające na podstawie upoważnienia Administratora:
- Agnieszka Madej-Uhl – jako autorka kursów, prowadząca webinaria, trenerka oraz osoba odpowiedzialna za bezpośrednią obsługę klientów i realizację usług edukacyjnych. Agnieszka Madej-Uhl przetwarza dane osobowe Nabywców w następującym zakresie:
- imię i nazwisko – w celu identyfikacji klienta, personalizacji komunikacji oraz prowadzenia konsultacji indywidualnych;
- adres e-mail – w celu korespondencji związanej z realizacją zamówień, udzielania wsparcia, wysyłania materiałów edukacyjnych oraz informacji o zakupionych produktach;
- numer telefonu – w celu umówienia i przeprowadzenia konsultacji telefonicznych;
- historia zakupów i dostępu do kursów – w celu weryfikacji uprawnień do materiałów, udzielania wsparcia technicznego oraz dostosowania komunikacji do potrzeb klienta;
- dane finansowe dotyczące transakcji – w zakresie niezbędnym do weryfikacji płatności i wystawiania faktur.
- Przetwarzanie danych przez osoby upoważnione odbywa się wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do realizacji umowy oraz obsługi Nabywcy, zgodnie z poleceniami Administratora i obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.
- Osoby upoważnione są zobowiązane do zachowania poufności danych osobowych oraz przestrzegania zasad bezpieczeństwa i procedur ochrony danych ustanowionych przez Administratora.
- Dane osobowe Nabywcy podawane w formularzach znajdujących się w platformie będą przetwarzane na następujących podstawach prawnych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w celu wykonania umowy zawartej pomiędzy Nabywcą a Administratorem, do zawarcia której dochodzi wskutek akceptacji niniejszego Regulaminu;
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w szczególności wystawiania faktur i prowadzenia dokumentacji księgowej;
- art. 6 ust. 1 lit. f RODO – w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w szczególności dochodzenia roszczeń, obrony przed roszczeniami oraz w celach analitycznych i statystycznych.
- Nabywca ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do zawarcia i wykonania umowy. Odmowa podania danych uniemożliwi złożenie zamówienia i korzystanie z usług platformy.
- Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych oraz polityka plików cookies zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem https://ogarnijsieizacznijzyc.pl/polityka-prywatnosci/.
§16 POZASĄDOWE METODY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW
- Właściciel platformy wyrażają zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych na drodze postępowania mediacyjnego.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności może:
- zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartego Kontraktu;
- zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Właścicielem platformy;
- uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem a Właścicielem platformy, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution), która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem www.uokik.gov.pl.
§17 ZAPISY KOŃCOWE
- Kontrakty zawierane poprzez platformę handlową oraz świadczone usługi wykonywane są w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa polskiego.
- Właściciel platformy zastrzegają sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności w przypadku:
- zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
- zmiany zakresu lub sposobu świadczenia usług przez platformę;
- zmiany metod płatności lub procesorów płatności;
- wprowadzenia nowych funkcjonalności platformy;
- konieczności dostosowania Regulaminu do orzecznictwa sądów lub zaleceń organów nadzorczych.
- Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z dniem publikacji na platformie internetowej Właściciela platformy i ma zastosowanie do umów zawartych po dacie wejścia w życie zmienionego Regulaminu.
- W przypadku umów o charakterze ciągłym (np. dostęp do platformy szkoleniowej przez określony czas), Właściciel platformy poinformują Nabywcę o zmianie Regulaminu z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem przed wejściem w życie zmian. Informacja zostanie przesłana na adres e-mail Nabywcy oraz udostępniona w ramach Konta Nabywcy na platformie.
- W przypadku umów o charakterze ciągłym, jeżeli Nabywca nie akceptuje nowej treści Regulaminu, ma prawo do wypowiedzenia umowy ze skutkiem na dzień poprzedzający wejście w życie zmian. Wypowiedzenie powinno zostać złożone w formie pisemnej lub elektronicznej na adres agnieszka@ogarnijsieizacznijzyc.pl. W przypadku braku wypowiedzenia w terminie 7 dni od otrzymania informacji o zmianie Regulaminu, uważa się, że Nabywca zaakceptował nową treść Regulaminu.
- Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na prawa nabyte przez Nabywcę przed datą wejścia w życie zmian, w szczególności nie mogą ograniczać praw wynikających z wcześniej zawartych umów.
- Dla Przedsiębiorców (niebędących Przedsiębiorcami uprawnionymi do ochrony konsumenckiej) wszelkie spory wynikłe z umów zawartych za pośrednictwem platformy będą rozstrzygane przez sąd właściwy ze względu na siedzibę VISUM Marcin Godlewski, tj. sąd w Krakowie, chyba że bezwzględnie właściwy jest inny sąd.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
- W przypadku wystąpienia siły wyższej (w tym klęsk żywiołowych, działań wojennych, pandemii, awarii systemów teleinformatycznych niezależnych od Właściciela platformy, działań władz publicznych), która uniemożliwia lub znacząco utrudnia wykonanie zobowiązań przez Właściciela platformy, terminy wykonania zobowiązań ulegają przedłużeniu o czas trwania siły wyższej. W przypadku gdy siła wyższa trwa dłużej niż 30 dni, każda ze stron ma prawo do odstąpienia od umowy bez obowiązku zapłaty kar umownych.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.07.2025.
ZAŁĄCZNIK nr 1 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO DLA KONSUMENTA
REKLAMACJA MATERIAŁÓW CYFROWYCH/USŁUGI CYFROWEJ
Miejscowość, data: …………………………………
Imię i nazwisko/firma: …………………………………
Adres zamieszkania: …………………………………
E-mail: …………………………………
Numer telefonu: …………………………………
Numer zamówienia: …………………………………
Data odbioru zamówienia: …………………………………
Właściciel platformy:
– VISUM Marcin Godlewski, ul. Chełmońskiego 266, 31-348 Kraków
E-mail: agnieszka@ogarnijsieizacznijzyc.pl
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupione przeze mnie w dniu …………………. Materiały Cyfrowe/Usługa cyfrowa …………………. są niezgodne z Kontraktem.
Brak zgodności z Kontraktem polega na:
……………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………
Niezgodność została stwierdzona w dniu: …………………..
Z uwagi na powyższe, żądam (zaznaczyć właściwe):
☐ doprowadzenia do zgodności z Kontraktem
☐ obniżenia ceny o kwotę …………………….
☐ odstępuję od Kontraktu
Numer rachunku bankowego do zwrotu środków:
……………………………………………………………………………
Posiadacz rachunku bankowego: …………………………………
Data: …………………. Podpis: ……………………….
ZAŁĄCZNIK nr 2 – WZÓR FORMULARZA REZYGNACJI Z KONTRAKTU
OŚWIADCZENIE O REZYGNACJI Z KONTRAKTU
Miejscowość, data: …………………………………
Imię i nazwisko/firma: …………………………………
Adres zamieszkania: …………………………………
E-mail: …………………………………
Numer telefonu: …………………………………
Numer zamówienia: …………………………………
Data odbioru zamówienia: …………………………………
Właściciel platformy:
– VISUM Marcin Godlewski, ul. Chełmońskiego 266, 31-348 Kraków
E-mail: agnieszka@ogarnijsieizacznijzyc.pl
Niniejszym oświadczam, że rezygnuję z kontraktu nr …………………. zawartego dnia …………………. dotyczącego następujących Materiałów cyfrowych lub Usług cyfrowych:
……………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………
Proszę o zwrot kwoty …………………. zł (słownie ………………….złotych) poprzez:
☐ przekaz pocztowy na adres …………………………………
☐ na rachunek bankowy o numerze:
……………………………………………………………………………
Data: …………………. Podpis: ……………………….
Obowiązuje od 18 września 2024 r.
Postanowienia niniejszego Regulaminu nie ograniczają ani nie wyłączają jakichkolwiek praw przysługujących konsumentowi na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. Wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o prawach konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia tej ustawy są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy ustawy.
§1. Postanowienia wstępne
- Regulamin określa zasady zawierania przez Sprzedawcę umów z Klientem, ich warunki oraz prawa i obowiązki stron Umowy w zakresie dostawy Produktów cyfrowych oraz świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.
- Każdy Klient jest zobowiązany zapoznać się i zaakceptować warunki określone Regulaminem przed zawarciem Umowy ze Sprzedawcą.
- Strona internetowa dostępna pod adresem oraz sklep internetowy dostępny pod adresem https://ogarnijsieizacznijzyc.pl prowadzone są przez MagicPill LTD 3 Hesketh Road, Preston, United Kingdom, PR2 6NS, a także jako współadministrator VISUM Marcin Godlewski, NIP: 5482402448, ul. Chełmońskiego 266, 31-348 Kraków. Adres poczty elektronicznej: agnieszka@ogarnijsieizacznijzyc.pl, numer telefonu kontaktowego: +48 502 273 002.
- Podmiotem odpowiedzialnym za sprzedaż książek i ebooków jest firma VISUM Marcin Godlewski, NIP: 5482402448, ul. Chełmońskiego 266, 31-348 Kraków
- Podmiotem odpowiedzialnym za sprzedaż wszelkich kursów, warsztatów, medytacji, tappingów i innych cyfrowych produktów jest MagicPill LTD 3 Hesketh Road, Preston, United Kingdom, PR2 6NS
- Niniejszy Regulamin skierowany jest do konsumentów oraz do przedsiębiorców, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Wszelkie regulacje dotyczące przetwarzania danych osobowych np. celu, okresu, podstaw, praw osób, których dane dotyczą oraz zakresu stosowania przez Sklep internetowy plików cookies, określone zostały w polityce prywatności dostępnej na Stronie internetowej.
- Korzystanie ze Sklepu, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Sprzedawcy).
- Pojęcia pisane wielką literą zostały zdefiniowane w Słowniku, który znajduje się na końcu dokumentu.
§2. Kontakt ze Sklepem
- Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w szczególności:
- mailowo: agnieszka@ogarnijsieizacznijzyc.pl
- telefonicznie: +48 502 273 002 (w godz. 09:00 – 15:00 w dni robocze).
- Forma kontaktu jest taka sama dla obu sprzedawców Magic Pill i VISUM.
§3. Zagadnienia techniczne
- Do korzystania ze Strony internetowej, w tym przeglądania asortymentu Sprzedawcy oraz składania zamówień niezbędne są: urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i standardową przeglądarką internetową,
- Aktywny adres poczty elektronicznej (e-mail),
- w przypadku niektórych Produktów cyfrowych oraz Usług (np. szkoleń i konsultacji online) może być wymagane zainstalowanie dodatkowego oprogramowania (np. do odczytu plików w formacie pdf) lub skorzystanie z zewnętrznej aplikacji (np. Google Meet lub innych aplikacji do webinarów), o czym Sprzedawca poinformuje Klienta przed dokonaniem zakupu, umieszczając tę informację w opisie Produktu cyfrowego lub Usługi.
- Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne, by zapewnić Klientowi bezpieczny dostęp do Strony internetowej i Sklepu, a w szczególności środki uniemożliwiające dostęp i modyfikację danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Sprzedawcy przysługuje prawo do przerwy technicznej w funkcjonowaniu Strony internetowej, w tym Sklepu, niezbędnej dla planowanej, bieżącej obsługi i konserwacji serwera oraz oprogramowania. W przypadku planowanej przerwy Klienci zostaną o tym wyraźnie powiadomieni na Stronie internetowej.
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Strony internetowej spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Strony internetowej z infrastrukturą techniczną Klienta.
§4. Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Sprzedawca za pomocą Strony internetowej świadczy usługi drogą elektroniczną.
- Dostępne są m.in. następujące nieodpłatne usługi elektroniczne:
- umożliwienie Klientowi przeglądania treści oraz asortymentu na Stronie internetowej i Sklepie oraz korzystania z wyszukiwarki treści,
- umożliwienie Klientowi złożenia Zamówienia w Sklepie bez rejestracji,
- utworzenie i prowadzenie Konta w Sklepie,
- formularz kontaktowy,
- wysyłka newslettera.
- Za każdym razem, kiedy użytkownik Strony korzysta z którejkolwiek z usług wskazanych powyżej, zawiera on z Usługodawcą umowę dotyczącą świadczenia tej usługi.
- Umowa o prowadzenie Konta w Sklepie jest zawierana na czas nieokreślony i może zostać wypowiedziana w każdej chwili ze skutkiem natychmiastowym. Umowę o prowadzenie Konta w Sklepie można rozwiązać, usuwając Konto lub wysyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy na adres email podany w §2 Regulaminu.
- Umowa dotycząca korzystania z formularza kontaktowego jest zawierana w chwili, kiedy użytkownik Strony wysyła do Usługodawcy wiadomość za pośrednictwem tego formularza.
- Umowa o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Newslettera (wiadomości e-mail zawierające informacje o oferowanych przez Usługodawcę nowościach, promocjach, produktach lub usługach) jest zawierana w chwili, gdy użytkownik potwierdzi, że chce się zapisać na listę subskrybentów Newslettera (kliknie w link potwierdzający wysłany na adres e-mail podany w formularzu zapisu na Newsletter).
- Użytkownik nie płaci za przesyłane treści cyfrowe. W zamian Usługodawca otrzymuje dostęp do jego danych osobowych – na zasadach opisanych w polityce prywatności dostępnej na Stronie.
- Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera klikając w odpowiedni link zamieszczony w treści każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera.
- Sprzedawca za pośrednictwem Strony internetowej udostępnia również odpłatne Produkty cyfrowe, będące treściami cyfrowymi w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Szczegółowe opisy Produktów cyfrowych i Usług oraz ich zakres, szczególne warunki uczestnictwa, jeśli są wymagane oraz ceny znajdują się w Sklepie opisach każdego z Produktów cyfrowych i Usług.
§5. Treści cyfrowe
- Sprzedawca na pośrednictwem Sklepu umożliwia zawarcie umowy na odległość, której przedmiotem jest dostęp do treści cyfrowych niezapisanych na materialnym nośniku. To oznacza, że treści te są udostępniane jako pliki elektroniczne do odtworzenia lub pobrania, w zależności od wybranego przez Klienta Produktu. Szczegółowe opisy i funkcjonalność Produktów zawarte są na Stronie internetowej. Z niektórymi Produktami połączone jest świadczenie Usług.
- W przypadku Produktów, do których dostęp jest przyznawany na czas ograniczony, Sprzedawca świadczy usługę, zapewniając Klientowi dostęp do treści cyfrowych, przez czas wskazany w opisie Produktu lub Usługi.
- Jeżeli Klient lub delegowany przez niego uczestnik nie będzie mógł skorzystać z Produktu lub Usługi w ustalonym terminie, nie będzie on miał prawa do nieopłacenia Zamówienia ani do zwrotu płatności, jeśli jej wcześniej dokonał. Nie dotyczy to sytuacji, gdy Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą korzystającym z ochrony konsumenckiej, skutecznie odstąpił od Umowy lub gdy doszło do skutecznego rozwiązania Umowy.
- W okresie 14 dni od zawarcia Umowy, Konsument może od niej odstąpić – więcej informacji na ten temat znajduje się w §10 Regulaminu. Po upływie 14 dni zostaje odblokowana cała platforma kursowa oraz dodatkowe elementy kursu.
§6. Zakładanie Konta w Sklepie
- Założenie Konta w Sklepie jest bezpłatne.
- W celu założenia Konta w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji.
- Klient może mieć tylko jedno Konto na platformie. Klient nie może korzystać z Kont innych osób ani udostępniać swojego Konta innym osobom. Klient musi zachować w tajemnicy hasło oraz login do swojego Konta. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jakie wynikną z niewywiązania się z powyższych obowiązków.
- Logowanie na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w §2.
§7. Zasady składania Zamówienia
- Zamówienia w Sklepie można składać przez całą dobę, we wszystkie dni roku.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty i Usługi znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest po założeniu Konta zgodnie z instrukcją zawartą w §6 Regulaminu lub przy zakupie Produktu lub Usługi, gdzie konto tworzy się automatycznie, a dane przesyłane są wraz z zamówieniem na e-mail Klienta.
- W celu złożenia Zamówienia bez rejestracji, należy:
- wybrać Produkt lub Usługę będące przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”,
- wypełnić Formularz zamówienia, wpisując dane odbiorcy Zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa Produktu,
- wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i kliknąć przycisk “Kupuję i płacę”,
- potwierdzić Zamówienie, dokonując płatności w określonym terminie, w wybrany wcześniej sposób.
- Płatność on-line dokonywana jest bezpośrednio na stronie Operatora płatności.
- Po dokonaniu płatności on-line, Klient zostanie z powrotem przekierowany na Stronę internetową.
- Umowa dotycząca dostarczenia zakupionych treści cyfrowych/świadczenia usług zostaje zawarta w chwili, kiedy Sprzedawca otrzyma należną płatność.
- Klient otrzyma, na podany w zamówieniu adres e-mail, potwierdzenie zawarcia Umowy oraz dostęp do zakupionych produktów.
§8. Ceny oraz oferowane metody dostawy i płatności
- Ceny Produktów i Usług są określone w ich opisach dostępnych na Stronie internetowej.
- Wszystkie ceny na Stronie internetowej są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto.
- Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy Produkcie/Usłudze w momencie złożenia Zamówienia przez Klienta zgodnie z procedurą opisaną w §7 Regulaminu.
- Na całkowitą kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt cyfrowy lub Usługę, o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia.
- Klient, w przypadku Produktów polegających na dostarczeniu treści cyfrowych lub świadczeniu usług elektronicznych, może skorzystać z przesyłki drogą elektroniczną, na podany w zamówieniu adres e-mail.
- Z zakupem Produktu cyfrowego/Usługi polegającej na dostarczeniu treści cyfrowych lub świadczeniu usługi elektronicznej nie wiążą się żadne koszty dostawy.
- Klient za swoje zamówienie może zapłacić, wybierając jedną z następujących metod płatności:
- karta debetowa,
- karta kredytowa,
- przelewy elektroniczne,
- płatności mobilne, w tym blik,
- Paypal.
- Szczegółowe informacje na temat dostępnych metod płatności i dostaw dotyczące poszczególnych Produktów i Usług znajdują się w Formularzu zamówienia.
- Klient zawierając Umowę ze Sprzedawcą, wyraża zgodę na przesyłanie faktur oraz ich korekt drogą elektroniczną na adres email podany w Formularzu zamówienia lub wiadomości email wysłanej do Sprzedawcy.
- Czas realizacji zamówienia produktu VOD i innych produktów cyfrowych jest natychmiastowy po zaksięgowaniu płatności. W przypadku zamówienia książki czas realizacji jest do 2 dni roboczych.
§9. Reklamacje
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkty i świadczyć Usługi zgodnie z Umową.
- W razie niezgodności Produktów lub Usług z Umową, Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą korzystającym z ochrony konsumenckiej może skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy o prawach konsumenta.
- Klient może w szczególności żądać doprowadzenia Produktów/Usług do ich zgodności z Umową.
- Sprzedawca doprowadza Produkt lub Usługę do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Klienta o braku zgodności z Umową. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Produktu lub Usługi do zgodności z Umową, jeżeli jest to niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów.
- W określonych przypadkach Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy.
- Reklamacje należy zgłaszać drogą pocztową lub elektroniczną na adresy Sprzedawcy wskazane w Regulaminie.
- Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta, opis, czego dotyczy reklamacja oraz żądania z nią związane. W przypadku niekompletnych informacji Sprzedawca wezwie Klienta do ich uzupełnienia.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania kompletnej reklamacji.
- Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za taki brak zgodności Produktu lub Usługi z Umową, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
- W przypadku, gdy Klient nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą korzystającym z ochrony konsumenckiej, zostaje wyłączona odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne rzeczy (na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego).
- Niektóre Produkty i Usługi mogą być objęte dodatkową gwarancją. Informacja o dodatkowej gwarancji znajduje się w opisie danego Produktu lub Usługi. Warunki gwarancji określone są w tym opisie oraz w załącznikach do Regulaminu.
§10. Prawo odstąpienia od umowy
- Klient, będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą korzystającym z ochrony konsumenckiej, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni. W przypadku Produktów polegających na dostarczeniu treści cyfrowych lub świadczeniu usług drogą elektroniczną termin jest liczony od dnia zawarcia umowy.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument/Przedsiębiorca korzystający z ochrony konsumenckiej wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w szczególności w odniesieniu do umów:
- o świadczenie Usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
- o dostarczanie treści cyfrowych, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie wyrażenia zgody.
- W celu uniknięcia jakichkolwiek wątpliwości:
- jeśli w toku zakupu treści cyfrowej Klient wyraził zgodę na wykonanie Umowy i dostarczenie mu wybranej treści cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, Klient traci prawo do odstąpienia od tej Umowy;
- jeśli w toku rezerwacji Usługi Usługobiorca wyraził zgodę na wykonanie Umowy i rozpoczęcie świadczenia Usługi przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, a Usługodawca wykonał Usługę w całości, Usługobiorca traci prawo do odstąpienia od tej Umowy;
- jeśli w toku rezerwacji Usługi Usługobiorca wyraził zgodę na wykonanie Umowy i rozpoczęcie świadczenia Usługi przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, a Usługodawca rozpoczął wykonywanie Usługi, Usługobiorca może odstąpić od Umowy, ale ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przez Usługodawcę do chwili odstąpienia od Umowy.
- W celu odstąpienia od umowy, która nie obejmuje sytuacji wymienionych w poprzednim punkcie, Konsument/Przedsiębiorca korzystający z ochrony konsumenckiej powinien poinformować Sprzedawcę o zamiarze odstąpienia od umowy w drodze oświadczenia woli w formie pisma wysłanego pocztą elektroniczną lub pocztą na adres podany w §2 Regulaminu.
- Konsument i Przedsiębiorca korzystający z ochrony konsumenckiej może skorzystać w tym celu z wzoru umieszczonego w załączniku pod niniejszym Regulaminem. Nie jest to jednak obowiązkowe.
- W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę korzystającego z ochrony konsumenckiej. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument/Przedsiębiorca korzystający z ochrony konsumenckiej wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
§11. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów konsumenckich
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na odległość na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- W sytuacji, gdy podjęte postępowanie mediacyjne nie przyniosło skutku, a Klient nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą korzystającym z ochrony konsumenckiej, sądem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z taką umową jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl
§12. Prawa własności intelektualnej, licencja, prawa autorskie
- Wszelkie treści, w tym Produkty oraz Usługi dostępne na Stronie i w Sklepie stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Utwory te stanowią własność intelektualną Sprzedawcy i podlegają ochronie prawnej
- Sprzedawca udziela Klientowi licencji niewyłącznej i nieprzenaszalnej na korzystanie z zakupionego Produktu, bez prawa do udzielania sublicencji. Klient w ramach Umowy upoważniony jest do korzystania z Produktu jedynie na własne potrzeby, bez ograniczeń terytorialnych, na następujących polach eksploatacji
- Zapis techniką cyfrową, modyfikacje na własne potrzeby w zakresie wskazanym w odpowiednich instrukcjach lub komentarzach, np. na własnym dysku twardym
- Wydruk na własne potrzeby korzystania z materiałów.
- Licencja, o której mowa w ust. 2 powyżej jest ważna przez czas trwania dostępu do Produktu, wskazanego w jego opisie w Sklepie. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji zawiera się w zapłacie dokonywanej przez Klienta w ramach Umowy
- Wszelkie prawa, w tym prawa własności intelektualnej, do Strony, jej nazwy, domeny internetowej, a także do wzorców, formularzy, zdjęć, logotypów i danych stanowią wyłączną własność Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób zgodny z Regulaminem.
§13. Postanowienia końcowe
- Opinie na temat Produktów i Usług, które znajdują się na Stronie pochodzą od Klientów i Usługobiorców. Nie ma możliwości automatycznego publikowania opinii na Stronie.
- Wszystkie opinie Sprzedawca otrzymuje bezpośrednio od Klientów i Usługobiorców (np. mailowo).
- Sprzedawca sami decyduje, które opinie zostają opublikowane na Stronie.
- Osoby, których dane zostały wskazane przy opublikowanej opinii mogą zgłaszać Sprzedawcy wszelkie błędy, w szczególności w sytuacji, gdy dana osoba w ogóle opinii nie przesłała.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, tj.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw, w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Zmiany nie dotyczą umów zawartych przed wprowadzeniem zmian w Regulaminie.
- Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia umowy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; Prawa przedsiębiorców; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy Prawa konsumenta, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
- Regulamin ma zastosowanie do umów zawartych od dnia 25.10.2023 r.
§14. Słownik
Użyte w Regulaminie definicje należy rozumieć następująco:
- Sprzedawca lub Usługodawca – MagicPill LTD 3 Hesketh Road, Preston, United Kingdom, PR2 6NS a także VISUM Marcin Godlewski, NIP: 5482402448, ul. Chełmońskiego 266, 31-348 Kraków.
- Klient lub Usługobiorca – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która korzysta z usług i funkcjonalności Strony internetowej, a w szczególności dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu na Stronie internetowej w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca korzystający z ochrony konsumenckiej – osoba fizyczna dokonująca zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej (określonego w CEIDG).
- Strona internetowa – serwis internetowy dostępny pod adresem: https://ogarnijsieizacznijzyc.pl/
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://ogarnijsieizacznijzyc.pl/sklep
- Produkt cyfrowy lub Produkt – dostępny w asortymencie Sklepu produkt zawierający treści cyfrowe (dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej), będący przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą.
- Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Usługa elektroniczna – bezpłatna lub płatna usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty i Usługi do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów i Usług do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy zawartej na odległość, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający utworzenie Konta – https://ogarnijsieizacznijzyc.pl/panel-vod/
- Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu lub Usług ze Sprzedawcą.
- Operator płatności – obsługę płatności elektronicznych prowadzi:
- Stripe – United States South San Francisco 354 Oyster Point Blvd
- PayPal (Europe) S.a r.t. et Cie, S.C.A. (R.C.S. Luxembourg B 118349)
- PayU S.A. ul. Grunwaldzka 18660-166 Poznań NIP: 779-23-08-495
- Tpay – Krajowy Integrator Płatności S.A., plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, tel. (61) 66 82 778, e-mail: info@tpay.com
- Umowa – umowa dotycząca dostarczenia treści cyfrowej lub świadczenia usługi zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
- Newsletter – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Klientom automatyczne otrzymywanie od Sprzedawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o produktach, nowościach i promocjach w Sklepie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
Załącznik nr 1
Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat [nazwa przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy]
Ja, niżej podpisany, niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dostarczenia następujących Produktów/świadczenia następujących Usług: ……………………………………
Data zawarcia umowy: …………………………
Imię i nazwisko konsumenta: ……………………..
Adres konsumenta: ………………………..
Adres e-mail: ……………………………..
Data i podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Załącznik do regulaminu